Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.

Katalog przedsiębiorstw - wyszukaj firmę, usługę lub produkt

Artykuły

28.04.2022

Jak zbudować i rozwijać zespół sprzedaży B2B?

Osiągnięcie wyników biznesowych nie jest możliwe, bez właściwego dobrania odpowiednich zasobów ludzkich. Najważniejszym aktywem każdej firmy, który gwarantuje stały rozwój, jest zespół wykwalifikowanych, doświadczonych i zaangażowanych pracowników. Taki zespół, prowadzony przez kompetentnego menadżera, to przewaga nad konkurencją i podstawowa siła napędowa procesu sprzedaży. O czym pamiętać podczas budowania takiego zespołu? W jaki sposób rozwijać zaangażowanie i motywację wśród pracowników? Co dokładnie robić, aby wyniki sprzedaży rosły? Na te pytania odpowiadamy w kolejnym artykule.

czytaj więcej »

19.04.2022

5 sposobów na zwiększenie widoczności firmy w sieci

Bycie ugruntowanym przedsiębiorcą na rynku, wymaga stałego zaangażowania, śledzenia trendów, pilnowania się, aby nie zostać w utartych schematach. Nie trzeba od razu rzucać się na wszelkie nowinki. Wszystko zależy od rodzaju branży, ale warto trzymać rękę na pulsie, aby nie zostać w tyle. Im ludzie więcej cię widzą i o tobie słyszą, tym chętniej nazwa twojej firmy, pierwsza przyjdzie im do głowy w potrzebie. Pamiętaj, że nie ma firmy, która nie może zaistnieć w internecie. A dzisiaj, to internet jest biznesową autostradą do sukcesu.

czytaj więcej »

31.03.2022

Lead magnets w firmie - nie taki diabeł straszny, jak go malują

Generowanie leadów nie musi być problematyczne. Wystarczy, że wykorzystasz sprawdzone strategie marketingowe i nie będziesz popełniać popularnych błędów. Doskonale sprawdzają się w generowaniu leadów lead magnets. Co to jest i jak je wykorzystać w marketingu firm?

czytaj więcej »

30.03.2022

Najlepsze praktyki dla małej firmy B2B – jak się wypromować w sieci?

Jesteś poczatkującym przedsiębiorcą, który nie ma jeszcze dużych środków finansowych na działania marketingowe? Nic nie szkodzi. Poniżej przedstawimy Ci najlepsze praktyki dla małej firmy B2B, które poprawią Twoją widoczność w sieci internetowej i nie wydasz na nie fortuny.

czytaj więcej »

28.02.2022

Czy działania marketingowe firmy mają sens w dobie konfliktu?

Wydarzenia, które mają miejsce za naszą wschodnią granicą spowodowały, że oczy całego świata zwróciły się ku Ukrainie. Media przepełnione są informacjami na temat działań wojennych Rosji. W Polsce na szeroką skalę zakrojone są działania mające na celu wsparcie Ukrainy i jej obywateli. Czy w dobie wojny w Ukrainie działania marketingowe w Polsce mają jakikolwiek sens? 

 

czytaj więcej »

25.02.2022

Korzyści marketingu internetowego

Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie firmy bez zaangażowania się w marketing. Oczywiście marketing obejmuje różnorakie działania, które coraz częściej odbywają się w Internecie. Nie bez powodu. Internet umożliwia pozyskanie ogromnej liczby potencjalnych klientów przy stosunkowo niskich kosztach dotarcia do nich. Ale nie tylko! Poniżej przedstawiamy najważniejsze korzyści marketingu internetowego.

czytaj więcej »

31.01.2022

Jak pozyskiwać leady B2B na Facebooku?

Każdy przedsiębiorca marzy o rosnącej liczbie klientów. Niestety nie jest to takie łatwe. Firmy podejmują różnorakie działania. Koncentrują swoje działania na strategiach marketingu internetowego. Trudno się im dziwić. Siła Internetu jest ogromna. Siła social mediów również. Dlatego trudno sobie wyobrazić pozyskiwanie nowych leadów bez udziału Facebooka. Jak pozyskiwać leady na Facebooku, aby rozwijać firmę i nie zbankrutować? 

czytaj więcej »

24.01.2022

Deweloper i marketing- czyli 8 rzeczy, które musisz uwzględnić w swojej strategii marketingowej

Na rynku nieruchomości panuje duża konkurencja. Wymusza ona na Tobie konieczność podejmowania działań mających na celu uzyskanie przewagi konkurencyjnej. W przypadku nieruchomości mieszkaniowych dotarcie do klienta w krótkim czasie jest trudne, dlatego musisz podjąć zmasowane działania. Co powinna uwzględniać Twoja strategia marketingowa, abyś szybko sprzedał swoje mieszkania?

czytaj więcej »

31.12.2021

Co musisz zrobić żeby zwiększyć zaangażowanie swoich klientów?

Prowadzenie biznesu w dzisiejszych czasach jest dużym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Duża konkurencja w każdej branży wymaga od nich podejmowania odpowiednich strategii działania. Z punktu widzenia lojalności klientów, nie liczy się wyłącznie produkt i jego jakość. Sukces zawodowy wymaga utrzymania zaangażowania klientów. Jak tego dokonać?

czytaj więcej »

23.12.2021

Czy cold calling przynosi efekty?

Czy Twoje zimne telefony przynoszą efekty? Poniżej przedstawiamy sprawdzone sposoby na ocieplenie rozmów z potencjalnymi klientami w B2B, dzięki którym odniesiesz sukces!

czytaj więcej »