Artykuły
30.09.2022
Kilka pomysłów na generowanie leadów w okresie jesienno-zimowym
Zbliża się jesień, a po niej przychodzi zima. Wraz ze zmianą temperatury za oknem, firmy podejmują działania mające na celu zwiększenie sprzedaży. Ponieważ wszyscy mówią o tym, że nadchodzący sezon jesienno-zimowy będzie ciężki, warto już teraz zaplanować jakąś strategię działania.
21.09.2022
12 tipów na zwiększenie sprzedaży
Firmy dwoją się i troją żeby zwiększyć sprzedaż. Oczywiście z różnym skutkiem. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, że w większości przypadków, wina leży po stronie błędnych strategii marketingowych. Jeśli Twoja firma nie odnotowuje wzrostu sprzedaży, koniecznie powinieneś zapoznać się z dzsiejszym artykułem. Przedstawiamy w nim 12 skutecznych tipów, dzięki którym Twoja sprzedaż pójdzie w górę, a Ty zaczniesz notować zyski.
30.08.2022
Jak generować leady w branży budowlanej
Wiele osób zadaje sobie pytanie, jak generować leady w branży budowlanej, uważając, że jest to zbyt skomplikowane zadanie. Tymczasem generowanie leadów w branży budowlanej nie musi być trudne. Wystarczy, że skorzystasz z kilku naszych rad, o których wspominamy w dzisiejszym artykule.
17.08.2022
Przedsiębiorco, wykonuj zimne telefony!
Wiele osób uważa, że zimne telefony to zbędny element strategii marketingowej i nie nadaje się obecnie do generowania leadów. Dlatego rezygnują z wykonywania połączeń do potencjalnych klientów. Tymczasem cold calling w dalszym ciągu mogą być skuteczne. Trzeba się tylko do nich odpowiednio przygotować.
30.07.2022
Webinary a lead generation
Lead generation jest dużym wyzwaniem dla marketerów i przedsiębiorców, którzy starają się pozyskać, jak największą liczbę leadów. Pomocne okazują się być tzw. lead magnet. W ostatnich latach coraz większą rolę przypisuje się takim środkom zachęty, jak webinary. Czym są webinary i jaki mają wpływ na generowanie leadów?
25.07.2022
Jak określić grupę docelową?
Strategia marketingowa powinna uwzględniać grupę docelową. Jednak określanie grupy docelowej stanowi w dalszym ciągu zauważalny problem dla wielu marketerów i przedsiębiorców. A przecież aktualnie istnieje całkiem sporo narzędzi, które przeznaczone są do analizy grupy docelowej. Niezależnie od tego, czy dotychczas nie określałeś grupy docelowej, czy masz wątpliwości, że jest ona właściwa, powinieneś zapoznać się z tym artykułem.
30.06.2022
Generowanie leadów w branży fryzjerskiej
Branża fryzjerska w Polsce rozwinęła się w ostatnich latach. Na każdym rogu widać zakład fryzjerski. Doszło do tego, że klienci mają w czym wybierać, a fryzjerzy muszą się jednak trochę postarać o pozyskiwanie klientów. Jak wygląda skuteczne generowanie leadów w branży fryzjerskiej? O tym przeczytacie w naszym artykule.
28.06.2022
Content marketing – jak go usprawnić żeby generować leady?
Content marketing stanowi istotny element strategii lead generation. Niestety wiele osób nie wykorzystuje w pełni możliwości content marketingu, przez co nie generuje oczekiwanej liczby leadów. Na czym należy się skupić i co robić, aby content przynosił spodziewane zyski?
30.05.2022
Skuteczne generowanie leadów jest dla wybranych
Skuteczne generowanie leadów wymaga zaangażowania w podejmowanie działania. Oczywistym jest, że laik nie będzie odnosił sukcesów w tym kierunku, chyba że przypadkiem. Nic natomiast nie stoi na przeszkodzie, aby zwiększać swoją wiedzę i doświadczenie w tym kierunku. Ponieważ generowanie leadów jest tego warte.
18.05.2022
9 wskazówek na skuteczne generowanie leadów dla Twojej firmy
Jak wiesz, skuteczne generowanie leadów skutkuje zwiększeniem sprzedaży. A to, wpływa bezpośrednio na dochody przedsiębiorstwa. A o to przecież Ci chodzi. Generowanie leadów jednak nie jest wbrew pozorom takie łatwe. Nietrudno popełnić błędy, dlatego w dzisiejszym artykule przedstawiamy, specjalnie dla Ciebie, 9 wskazówek na skuteczne generowanie leadów dla Twojej firmy.