Artykuły
30.11.2021
8 najczęściej popełnianych błędów w content marketingu B2B
Prawdopodobnie spotkałeś się z wieloma artykułami, a może nawet e-bookami poświęconymi content marketingowi B2B oraz błędom, których powinieneś się wystrzegać w swoich działaniach. Jeśli zastanawiasz się nad swoją efektywnością i poprawnością działań, istnieje duże prawdopodobieństwo, że popełniasz wiele identycznych błędów, które popełniają również pozostałe osoby zajmujące się content marketingiem. Tymczasem marketing treści to podstawa skutecznej komunikacji i klucz do sukcesu.
26.11.2021
Najważniejsze kroki, które musisz podjąć podczas budowania własnej marki
Planowanie nowego przedsięwzięcia biznesowego i zbudowanie silnej marki niezależnie od branży, wiąże się z koniecznością podjęcia wielu działań, które wymagają wdrożenia kreatywnych pomysłów i posiadania wiedzy z zakresu marketingu. Jak wygląda w skrócie budowanie marki?
30.10.2021
Jak firmy B2B mogą zwiększyć sprzedaż w okresie świątecznym
https://www.siedziba-firmy.pl/artykuly/outsourcing-b2b-lead-generationW przeciwieństwie do przedsiębiorstw B2C, firmy B2B nie zawsze mogą promować swoje usługi i produkty jako te z grupy „prezentów świątecznych”. Niektóre z tych firm odnotowują w okresie świątecznym zauważalny spadek zainteresowania swoją ofertą. Jak w takim okresie utrzymać wysoką sprzedaż? Poniżej przedstawiamy sprawdzone i co ważne, skuteczne sposoby na utrzymanie wysokiej sprzedaży w okresie Bożego Narodzenia.
25.10.2021
Outsourcing B2B Lead Generation 2021
Pozyskiwanie leadów jest coraz trudniejsze pomimo rosnącej liczby narzędzi wspierających proces lead generation. Skutecznym wsparciem pozyskiwania leadów może być outsoursing. Jak to się odbywa i jakie są zalety skorzystania z usług firm zewnętrznych?
17.09.2021
Marketing B2B – czym jest i o czym pamiętać
Zapewne znasz różnice pomiędzy ofertą B2C a B2B. To wiedzą wszyscy, którzy kiedykolwiek mieli kontakt z marketingiem. Ale nie każdy wie jakie są różnice pomiędzy działaniami marketingowymi prowadzonymi w kontekście B2C i B2B. A zrozumienie tych różnic odgrywa kluczową rolę w podejmowaniu właściwych działań.
15.09.2021
Najlepsze KPI w sprzedaży B2B
Dla przedsiębiorstwa liczą się wyniki i wydajność. Aby ocenić wydajność w sprzedaży B2B konieczne jest zastosowanie odpowiednich wskaźników wydajności, czyli KPI. Które są najlepsze?
31.08.2021
Black Friday nadciąga!
Black Friday zyskuje z każdym rokiem na popularności. To doskonały moment na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych leadów. O co w tym chodzi?
30.08.2021
Współpraca działu sprzedaży i marketingu- czy to w ogóle ma znaczenie?
Wielu przedsiębiorców koncentruje się na pracy i efektywności oddzielnie działu sprzedaży oraz działu marketingu. Nie zwracają natomiast uwagi na ich współpracę. Osiągają przy tym znacznie gorsze rezultaty działań. Ulepszają strategie marketingowe, wydają dużo pieniędzy na szkolenia sprzedażowe handlowców i …nic. Problem może leżeć w braku współpracy i niewystarczającemu przepływowi informacji pomiędzy działami.
31.07.2021
Najbardziej efektywne strategie generowania leadów B2B w 2021 roku
Generowanie leadów mimo, że zawsze wiązało się z trudnościami, to jeszcze nigdy nie było tak kłopotliwe i problematyczne jak teraz. Pandemia koronawirusa spowodowała istotne zmiany w każdej sferze działalności człowieka. Przedsiębiorstwa muszą dopasować swoje strategie do zachodzących zmian. Pojawia się pytanie, jakie narzędzia i strategie stosować żeby przynosiły oczekiwane efekty. Poniżej przedstawiamy najskuteczniejsze strategie generowania leadów B2B w 2021 roku.
27.07.2021
SMS marketing dla B2B
Panuje przekonanie, że SMS marketing zarezerwowany jest przede wszystkim dla B2C. Tymczasem sprawdza się również w przypadku B2C. To doskonałe narzędzie przeznaczone do generowania leadów. Mimo, iż przez wielu postrzegane jest jako przeżytek, w dalszym ciągu poprawia wyniki współczesnych przedsiębiorstw.